Valplåda!!

Ibland är det riktigt roligt att jobba natt för mellan varven har man gott om tid att tänka och planera saker :)
Eftersom vi ska bygga en valplåda nästa helg så klurade jag i natt på hur den ska se ut, har bestämt mej för att måla den och så hittade jag denna bild på fåret Shaun :) Den ska lådan prydas med!!
 
Coolt va?!
Förmodligen är det många som nu skakar på huvudet och tänker att jag inte är riktigt klok, men då har ni rätt :)
Är förmodligen inte det MEN det är min valplåda så jag gör som jag vill :)
Ha en fortsatt trevlig helg!! Själv ska jag jobba många nätter och klura ut fler tokiga projekt!!
// Monika

Kommentarer
Postat av: Eva

Valplådan kommer att bli kanon.

2013-11-02 @ 18:09:19
URL: http://rikkigubben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0